Easter Sunday outfit

26.4.11

Hej! Wypoczęłyście przez Święta? Ja bardzo :) Objadłam się i nazbierałam energii na cały tydzień wolny od zajęć, czyli pełen pracy i przyjemności :) Tak byłam ubrana w niedzielę. Nowością jest biała koszula i czarna kopertówka. Jest to pierwsza tak mała, a zarazem najbardziej wartościowa torebka, jaką posiadam. Pochodzi z lat 20-tych z Nowego Jorku :) Inne perełki możecie znaleźć tutaj. Moje oczy nie wytrzymują na tak mocnym słońcu, ciągle je mrużę i zaczynają łzawić, stąd częsta obecność okularów przeciwsłonecznych. Tym razem podkradłam je mojemu fotografowi ;) :* Miłego pięknego dnia! :*

READ IN ENGLISH

























torebka (bag) - Vintage
spodnie (jeans) - no name
marynarka (jacket), buty (shoes) - Zara
koszula (shirt), pasek (belt), zegarek (watch) - Stradivarius


You Might Also Like

101 komentarze

  1. Uwielbiam taką kolorystykę, BRAWO! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz ! zakochałam się w spodniach a ta marynarka chodzi już za mną od dawna :) świetny zestaw !

    pozdrawiam i zapraszam do mnie:

    www.beauty-fashion-shopping.blogspot.com

    Co bys powiedziała na spotkanie szafiarek w Poznaniu? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie
    kolorowo
    !!!
    koszula cudowna zdradz ile kosztowała???
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz przepięknie w tak soczystych barwach. Sama chętnie bym się skusiła na taką marynarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak soczyście! zastanawiam się nad tą marynarką i chciałam zapytać jak z jakością i rozmiarówką? jest zawyzona czy normalna?

    Czekoladowa Dalia

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się ostatnio podobają Twoje stylizacje! Czekam na więcej i więcej!! :)
    Pozdrawiam

    Tiramisu@pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna koszula i kopertówka:))

    OdpowiedzUsuń
  8. ale wiosennie, super :) uwielbiam Twoja figure!

    OdpowiedzUsuń
  9. całość bardzo mi się podoba ;)

    fashioncasey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. beauty-fashion-shopping: bardzo dobry pomysł :)

    Anonymous 11:38: 99zł

    Czekoladowa Dalia: raczej normalna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie rewelacja. Jak zawsze elegancko i z klasą ;) Najbardziej podoba mi się marynarka i spodnie. Mają przepiękny kolor :)


    http://umebluj-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wow za torebke dałas 530 zł ???

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękny set! jesteś zdecydowanie najładniejszą z blogerek :) mam pytanie, ile kosztowała biała bluzka? jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz:) a kreska jest już perfekcyjna :P

    OdpowiedzUsuń
  16. marynarka jest cudowna, reszta nie w moim stylu :(

    OdpowiedzUsuń
  17. buty mi sie nie podobaja , ale cala reszta stroju jest przekozacka!! slicznie wygladasz w takich kolorach ;)

    black-lady.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie kolory, uwielbiam Twoje zestawy. (;

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz pięknie, tak wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. outfit bardzo fajny, taki wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dzieki :) ja kreskę robię 6 lat i mi taka nie wychodzi :/ jaki to eyeliner?

    Czekoladaowa Dalia

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne te spodnie i marynarka!! :]

    OdpowiedzUsuń
  23. koszula i marynara ♡

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna marynarka i te spodnie... <3
    jesteś moją inspiracją

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekoladaowa Dalia: w pędzelku z Wibo

    Feel My Love: marynarka kosztuje 199zł

    OdpowiedzUsuń
  26. Powiało wiosną:) Świetny zestaw:)
    Zapraszam do mnie:
    http://katarzyna1991.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny wiosenna stylizacja, bardzo podoba mi się ta marynarka, powiedz mi dawno temu ją kupiłaś? :) Jest naprawdę świetna! Zresztą jak cała stylizacja! Podoba mi się jak u Ciebie jest tak wiosennie, od razu człowiekowi miło. :)

    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie.
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedy będą wyniki konkursu? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jakich podkładów i pudrów używasz?

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakim eyelinerem robisz kreski są przecudne;)??

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam cie w takich promiennych kolorach. :) wyglądasz rewelacyjne. :)

    http://angelikastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. slicznie! czy koszula jest z najnowszej kolekcji?
    dzieki z gory za odp!

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  33. I love the heavy color blocking!

    xo Charlotte
    www.thefashionguitar.com

    OdpowiedzUsuń
  34. jestem tu pierwszy raz i ogromnie się cieszę, że tu trafiłam! zdąrzyłam przejrzeć dopiero kila stron, ale to co pokazujesz, jak wyglądasz, Twoje wyczucie smaku, gust, styl.. Po prostu powaliłaś mnie na kolana!!! Jesteś genialna naprawdę ciężko wyrazić mój zachwyt!!
    Gratuluję, świetna robota!!!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Monika: kupiłam ją na początku kwietnia

    Anonymous 12:37: róż na policzki z h&m, nie używam podkładów

    Anonymous 12:39: z Wibo

    Ola: tak :)

    marta: dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Bez marynarki moim zdaniem świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  37. fajna koszula i fajne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  38. to się nazywa kolorystyczne szaleństwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. slicznie, kolorowo, bardzo wesoło :)

    Pozdrawiam :)
    http://rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. świetna wiosenna stylizacja, a kopertówka przeurocza

    OdpowiedzUsuń
  41. Rewelacyjna kompozycja tak barwnych i modnych w tym sezonie kolorów :] Ps.Co robisz,że masz tak świetną figurę?Zasługa genów czy może robisz coś w tym kierunku ?;> Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  42. najpierw piszesz, że neonowe kolory będziesz omijać z daleka a teraz wstawiasz taki set.. nie powiem, ładnie ci w nim ale spodnie pasowały by ciemniejsze, bardziej jaksrawsze a buty mi sie nijak nie podobaja

    OdpowiedzUsuń
  43. Te buty od początku mi się nie bardzo podobały, ale cała reszta genialna. Kolorystyka powala, jest taka wiosenna, radosna, żywa!

    OdpowiedzUsuń
  44. jakim cudem Twoja cera sie nie błyszczy skoro nie używasz podkładów. Pewnie jakiś puder, który matuje i wyrównuje koloryt cery...

    OdpowiedzUsuń
  45. mmm, kolorystyka cudna,brawo za całokształt!

    OdpowiedzUsuń
  46. swietny zestaw. Mam pytanie: czy marynarka z zary? Ile kosztowala?

    OdpowiedzUsuń
  47. Wkurzają już mnie anonimy które wszystko wiedzą lepiej ;/ "na pewno farbujesz włosy", "na pewno używasz podkładu". No masakra jakaś! Na pewno to macie nas*ane w głowach. Wszystko wiecie lepiej i wszystkie rozumy pozjadaliście, i nie dacie sobie nic powiedzieć.

    Daisy, jak Ty to wytrzymujesz!?

    Na początku jak spojrzałam na połączenie różu z zielenią to nie wpadło mi w oko, jednak z każdym spojrzeniem podoba mi się coraz bardziej :))

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo ładnie Ci w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  49. piękny kolor spodni! całe polączenie idealne

    OdpowiedzUsuń
  50. Great way to spice up the corporate suit look, so youthful and fresh! Love the clutch!

    Cess O. <3
    The Outfit Diaries

    OdpowiedzUsuń
  51. świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny zestaw:)
    Mam trochę niedyskretne pytanie - jaką sumę miesięcznie zarabiasz na blogu?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. pięknie :)
    zakochałam sie w tej bluzce jest przepiękna - taka własnie szukałam ostatnio - jak myslisz znajde ja jeszcze w stardivarius??? czy ja juz dawno kupowalas??? pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonymous 15:54: nie każdemu musi się ona świecić, każdy ma inną cerę

    Anonymous 16:46: tak, 199zł

    Anonymous 17:03: każdy jest najmądrzejszy i wszyscy znają mnie lepiej niż ja samą siebie, przyzwyczaiłam się :P

    Anonymous 18:09: nie zarabiam na moim blogu

    Beata: kupiłam ją kilka dni temu, na pewno jeszcze są :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Daisy napisz prosze z czego jest ta bluzko - koszula?? nie wiem czy u mnie jest takie wrażenie na monitorze, ze ona sie jakos błyszczy?? zastanawiam sie czy mozna ja zestawic na sportowo? ale zalezy od materiału własnie, zeby głupio nie wygląało

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudownie się ubierasz!
    :) http://mad-make-one.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetnie Ci w takich kolorach. Koszula bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  58. mierzyłam dzisiaj tą marynarkę, jest boska

    OdpowiedzUsuń
  59. Daisy może następna notka będzie o tym jak sprawuje się prostownica?; ) Obiecywałaś już dawno:)
    Ślicznie wychodzisz na zdjęciach, jesteś bardzo fotogeniczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Wyglądasz pięknie!
    Mogę wiedzieć ile kosztowała torebka?:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Kochana czy polecasz buty z DeeZee?:) Są wygodne i w miarę dobrej jakości? :)

    OdpowiedzUsuń
  62. zakochałam się w spodniach ♥

    OdpowiedzUsuń
  63. Jesteś prześliczna!!!
    i ten set też bardzo mi się podoba:)


    ps. torebki zazdroszczę;p

    OdpowiedzUsuń
  64. Jakie soczyste kolory! Pasują Ci idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonymous 19:06: koszula jest z poliestru, ma śliski materiał, raczej mało sportowy ;)

    Anonymous 20:10: ale mnie wyczułaś :D następna notka będzie o kosmetykach i prostownicy :)

    Anonymous 21:06: nie wiem czy każde, ale ze swoich wybranków jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  66. I love your outfit! You look so fabulous. Those pants are an amazing color.

    OdpowiedzUsuń
  67. wspaniała marynarka :)
    i torebeczka, w tym sklepie jest całe mnóstwo takich cudów :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Hej Paulino! :) Przepraszam z góry, że tak Cię nękam tymi pytaniami (pisałam do Ciebie niedawno) odnośnie butów ALDO, ale jesteś jedyną blogerką, która w ogóle odpisała mi na to pytanie (za co BARDZO dziękuję). Mam więc pytanie kolejne: czy Ty wszystkie buty z Aldo które masz lub miałaś wcześniej masz zawsze w tym samym, jednym rozmiarze? Kurczę, ja noszę zwykle 40, a wg opisu na allegro byłby za mały :( POMOCY!!! No chyba, że te buty się trochę rozchodzą? Daisy odpisz raz jeszcze!!!

    Majka

    OdpowiedzUsuń
  69. zwariowałaaam! ta koszula jest piekna :O ale chyba nie widziałam jej w stradim, albo widziałam i nie wiedziałam, że tak ładnie się prezentuje. :O

    marynarka 199pln? a mi się ubzdurało, że około 350. ;p

    OdpowiedzUsuń
  70. W pierwszej chwili miałam skojarzenia z kolorowym strojem klauna. Trochę niestosowny zestaw jak na Niedzielę Wielkanocną. Poszłaś tak ubrana do kościoła?

    OdpowiedzUsuń
  71. Fantastyczne kolory!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  72. I just found your blog & must say, it's absolutely GORGEOUS! I can't believe I've never seen it before now - your style is amazing! Following you now through bloglovin! I am so in love with this bright neon green & pink outfit! So pretty & so perfect for Spring! New favorite!!

    OdpowiedzUsuń
  73. masz piękną fryzurę i stąd moje pytanie czy układasz włosy podczas suszenia na szczotkę, czy tylko używasz prostownicy? bardzo ładnie widac u Ciebie cięcie i cieniowanie i zastanawiam się jak to robisz:)

    śliczny zestaw, pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  74. Majka: radziłabym sugerować się długością wkładki, ona nigdy nie kłamie ;)

    Anonymous 11:25: bo jest też inna różowa właśnie za taką cenę, możesz je odróżnić od siebie np po guzikach ;)

    Anonymous 12:13: tak :))) myślałaś, że Ksiądz mnie wygoni? :P

    Ola: dziękuję :) suszę suszarką z grzebieniem a później prostuję, cieniowania próbuję się pozbyć, ale zanim mi odrosną włosy to minie 10 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja mysle ze 99 % sukcesu to dobre strzyżenie, jak włosy sa dobrze i z głowa wycieniowane to i bardzo dobrze sie układaja co widac na zdjeciach..z reszta sama mam dlugie, cieniowane włosy i doskonale wiem ze fryzjer, frzyjerowi nie równy..btw komentarz o tym czy tak poszłas do koscioła, padłam na twarz :D ludzie kochani bez przesady

    OdpowiedzUsuń
  76. Daisy, Mnie osobiście zestaw się bardzo nie podoba. Góra nie pasuje do dołu. te buty - okropne! Bluzeczka i marynarka wyglądają jak z...taniego sklepu.Szczerze mówiąc myślałam, że będzie lepiej.O wiele lepiej. Na świąteczne śniadanie, myślałam, że wybierzesz lepszy zestaw.
    Pozdrawiam :)
    P.S. Mam do Ciebie ceną rade..nie pręż się do zdjęć jak struna ponieważ wygląda to nie elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  77. daisy mam pytanie o aparat- chce sobie kupic lustrzanke i niewiem na poczatek jaka wybrac - mozesz napisac jaka ialas albo masz teraz i jaka byla roznica miedzy nimi itd. bardzo prosze bo tyle ich jest ze mozna zwariowac :(

    OdpowiedzUsuń
  78. Super, faktycznie powiało wiosną. No i zachwyciłam się makijażem oczu. Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  79. hihi, czy poszłaś tak do kościoła?! Się uśmiałam. Ja w Niedzielę Wielkanocną poszłam w rajstopach w małe groszki i krótkiej sukience. Też źle? :) Ojoj :D


    www.umebluj-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Planujesz w najbliższym czasie jakieś nowe aukcje na Allegro?

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonymous 17:58: z lustrzanek polecam Canona 500D czy 550D, natomiast Nikona D3000, D5000 czy D3100 (mój model) :)

    DOM♥atorka: ale Wy mnie przewidujecie :D tak, planuję, ale nie obiecuję konkretnego terminu ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. do kościoła to tylko w zgrzebnej szacie pokutnej się chodzi.szarej a najlepiej czarnej no bez przesady...ani super krótkiej spódniczki nie ma, ani dekoltu do pasa. po prostu żywe kolory.

    K.

    OdpowiedzUsuń
  83. świetnie wyglądasz:) bardzo radośnie:D

    OdpowiedzUsuń
  84. Super kopertówka.
    Dodatkowo znów nie mogę się na Ciebie napatrzeć - jesteś przepiękną kobietą! Zdecydowanie najładniejszą blogerką, przez co ogląda się Ciebie niesamowicie miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Rewelacyjny zestaw! Chyba jeden z moich faworytów :-) Wszystko mi sie podoba, a Ty wygladasz olśniewająco!

    OdpowiedzUsuń
  86. Love your look !!
    Green and pink, it's amazing but i love it !!
    Kiss
    http://melle-lunettes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. śliczna i boska stylizacja! bardzo inspiracyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Ślicznie podkreśliłaś oczy, wyglądają super, koszula bardzo mi się podoba :) Lubię takie zwiewne, delikatne rzeczy :) ściskam

    OdpowiedzUsuń
  89. Świetny zestaw! Cudowna koszula:) Marynarka tez świetna, ale ja poluję na pomarańczową:D

    OdpowiedzUsuń
  90. daisy bardzo dziekuje ci za odpowiedz o aparatach
    wlasnie myslalam nad tym d3100 tylko sie zastanawiam czy jest łatwy w uzyciu poniewaz nie mialam stycznosci z tego typu aparatami czy uwazasz ze sobie poradze ?? jaki masz obiektyw czy cos takiego masz jak to
    http://allegro.pl/nikon-d3100-18-55vr-6-dodatkow-wysylka-24h-i1584726767.html

    jeszcze cie prosze o odp :)

    OdpowiedzUsuń
  91. wyczytałam, że nie używasz podkładów ani pudrów, więc mogłabyś powiedzieć jakich kosmetyków do twarzy używasz , że wygląda tak promiennie ? ;) pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  92. jej, neonowe kolory w Twoim wydaniu wyglądają bosko ! świetnie to dobrałaś :)

    http://le-mademoiselle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. marynarka jest cudowna :) cały outfit wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Kolorowo, świeżo, optymistycznie. Z takimi słowami kojarzy mi się Twój zestaw ;)
    Jest boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. W jakiej cenie torebka ? proszę napisz :)

    OdpowiedzUsuń