Woman's best friend

2.4.11

Jak Wam mija weekend? Mi jak zawsze przyjemnie, czyli bardzo pracowicie :) Oderwać od komputera się nie mogę, ale żeby Was nie zaniedbać, to mam kilka zdjęć w wiosennym trenczu (ma świetny materiał, strasznie miły w dotyku!). Wiecie, że to mój pierwszy w życiu trencz? ;) Tak klasyczna i użyteczna rzecz powinna znaleźć swoje miejsce w szafie każdej kobiety. Nie wiem jak do tej pory obyłam się bez niego. Fryzura weekendowa, czyli moje naturalnie kręcone włosy ;)

READ IN ENGLISH















Moje ulubione zdjęcie haha :D



apaszka (scarf) - Iloko
spodenki (shorts) - TopShop
bluzeczka (blouse) - no name
trencz (trench-coat) - Monashe
torebka (bag), buty (shoes) - Zara
łańcuszek z zegarkiem (neck-chain with watch) - Trendsetterka


You Might Also Like

103 komentarze

  1. świetnie wyglądasz :) ale że ci nie zimno w te girki? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty cudne, ale przepiekne byłyby z pełną piętą <3 Cudnie wyglądasz w tych falowanych włosach ;)

    pozdrawiam
    www.swiat-katarzyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wygladasz, bardzo podoba mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzrok Yorka świetny.;d
    Podoba mi się twój trencz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny płaszczyk :)
    Sama niedawno nabyłam taki beżowy, ale trochę w innym stylu, bez paska.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo, bardzo mi się podoba :)

    - iks pe
    www.szykistyl.pinger.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, chyba pierwszy raz podoba mi się tak u ciebie zestaw. super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto razy lepiej wygladasz w kreconych wlosach niz prostych ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię trencze, sama mam dwa. Ale ten Twój nie podoba mi się. Jest słabej jakości. Cienki materiał, gniecie się. Z tyłu brzydko się układa. Trencz, tak i dzinsy powinien być dobrej jakości. Trochę za krótka spódnica. Nie pasuje do tej długości płaszcza. Taka jest moja opinia.

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zwykle pięknie!:)
    Śliczne te Twoje naturalne włosy
    Widzę, że kreska eyelinerem zagościła już na dobre w Twoim makijażu, muszę przyznać, że wychodzi Ci rewelacyjnie
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonymous 13:46: Po pierwsze to szorty a nie spódnica, widać to na zdjęciach i są podpisane :P Nie są za krótkie, pupy mi nie widać, w końcu to szorty ;) Jak można po zdjęciach stwierdzić, czy coś jest słabej jakości? Płaszcz jest świetnej jakości a lekkie wygniecenia spowodowane są tym, że przyjechał do mnie w paczce i muszę go wyprasować :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz zjawiskowo! Uprawiasz jakieś sporty, by utrzymać formę? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szorty czy spódnia-wg mnie za krótkie w stosunku do płaszcza. Jak patrzę na zdjęcia to wydaje mi się,że jest słabej jakosci. Z tyłu się marszczy. Kupując płaszcz mierzyłam kilkanascie więc odrózniam materiał cienki, slabej jakości od porządnego. No ale Ty w końcu masz go w rękach, ja nie, więc niech Ci będzie. Mnie się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. cudnie wygladasz, z poczatku nie podobaly mi sie te Twoje buty a teraz jestem nimi zachwycona:D / QueenB;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny zestaw, ale buty mi się nie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. SUPER!!!
    mam ten sam trencz :) kupiłam w h&m :) jest rewelacyjny, moj pierwszy trencz w super fasonie i tak dobrej jakości :)
    ślicznie wyglądasz elegancko i masz racje taki płaszczyk powinna mieć kazda kobieta w szafie :)
    pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglądasz a płaszczyk cudny :) ja jakoś nie widze zeby był wygnieciony :P
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niepotrzebnie prostujesz włoski, w takich wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zapomniałam dodać ze rowniez pięknie wyglądasz w tych wlosach :) i kreski na oczach rowniez cudnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zastanawiałam sie czy go nie kupic;p teraz już wiem ,że lepiej nie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny ten trencz, uwielbiam też buty, szkoda, że maja odkrytą piętę, bałabym się, że by 'klapały', a ja nie lubię tego w butach.. Powiedz, jak jest z Twoimi? :)
    www.releaseme.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo nie podobają mi się Twoje buty.

    OdpowiedzUsuń
  23. wow... trenczem jestem po prostu zachwycona! Jest naprawdę uroczy... ;)

    A co do spodenek to zgadzam się, że mogłyby być troszkę dłuższe do trenczu, bez niego ich długość jest idealna, ale w zapiętym płaszczyku wygląda to troszkę śmiesznie.

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. swietny plaszczyk, piekny kolor ;) jak dla mnie to te szorty wygladaja z daleka jak spodniczka, bardzo krotka spodniczka i szczerze troche mi sie to nie podoba :P cala gora piekna, a taki "niezrobione" wlosy nos czesciej ;) / Blanka

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie, bardzo podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne spodenki!

    ps. zapraszam na konkurs na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo podoba mi się ten outfit. płaszcz i apaszka + biżuteria tworzą idealną całość. Super! i jaka śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. 2. zdjęcie od góry- wygląda jakbyś zapomniała założyć spodenek, takie nogi gołe... Plus jeśli zaczyna sie zdanie to chyba poprawną forma będzie 'Mnie' nie 'Mi'. Ale ogóle zestaw jest bardzo ładny, z klasą, prosty ale przyciąga spojrzenie.

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowny outfit, jeden z lepszych do tej pory. :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonymous 14:49: jakby klapały, to nigdy w życiu bym ich nie kupiła ;)

    Anonymous 16:17: no faktycznie w ogólnie nie widać na tym zdjęciu spodenek ;) nie gołe, tylko w rajstopach :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie pamiętam żebyś kiedykolwiek zgodziła się z jakąkolwiek krytyką... rozumiem, że powinnaś bronić swojego zdania ale nie wszyscy chcą zrobić ci na złość a jedynie doradzić.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ah, slicznie Ci w tych włosach. Chyba niepotrzebnie prostujesz.
    Straznie mi sie podoba outfit!

    OdpowiedzUsuń
  33. Latający piesek :D!
    Piękny trencz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. od góry-wygladasz slicznie, tzn twarz- makijaz i wlosy cudne.trencz bardzo slaby- jakośc oczywiscie, spodenki masakra przynajmniej do tego trenczu, cala stylizacja jakos nie gra, pewnie chodzi o dlugosci, torebka swietna, buty takie sobie, ale masz slabosc do tantdetnych butow.. oczysicie zaraz cos mi tam zlosliwe odpowiesz, ale ja nie pisze zlosliwie tylko oceniam :) pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  35. znowu się małolaty czepiają pewnie z zazdrości bo przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sliczny zestaw :)

    Anonymous z 14:03: no prosze jaka z ciebie znawczyni trenczy ze przymierzylas kilkanascie plaszczy i juz jestes ekspertka w kwestii materialow, moze powinnas sprobowac w Paryzu albo Mediolanie, albo w Nowym Jorku na projektantke jakas :)))

    OdpowiedzUsuń
  37. świetnie wyglądasz, zazdroszczę figury.
    Albo przeoczyłam albo nie napisałaś gdzie kupiłaś buty...?

    OdpowiedzUsuń
  38. W takim razie muszę je przymierzyć następnym razem jak będę w Zarze :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziewczyny, każda rzecz jest opisana pod zdjęciami, czytajcie proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonymous 17:30: dla Ciebie nie ma butów nietandetnych :) i to jest bardzo miła odpowiedź, żebyś nie miała wątpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczne są te buty (piszę to po raz drugi i dalej będę to podkreślać ;))

    ostatnie zdjęcie urocze ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. Kiedyś w jakimś modowym magazynie przeczytałam, że trencz pasuje jedynie do długich rurek albo ołówkowej spódnicy. I w sumie utwierdziłam się w tym przekonaniu. Spodenki są śliczne, dobrze wyglądają na tak zgrabnej osobie jak Ty, ale bardziej widziałabym je do krótkiej kurtki.

    OdpowiedzUsuń
  43. haha jaka ekspertka od płaszczy żałosna...:D zresztą nawet jeśli byłby słabej jakości, to co z tego;p ważne, ze pięknie na tobie daisy wygląda, ja sama nigdy nie kupiłabym czegokolwiek bez przymierzenia, ale widzę, że tobie często się zdarza i jakoś bez problemu trafiasz i idealnie leży:)
    pięknie ci w takich włosach. i pięknie wygląda trencz do takich krótkich spodenek, ale w wersji rozpiętej, w zapiętej troszkę mniej;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam nadzieje ze to nie do mnie
    Ja tylko krytykowalam kogos kto wczesniej skrytykowal ten trencz
    Jak dla mnie jest sliczny :)
    Sama bym sobie taki kupila ale mam juz czarny, do tego białą parkę, czarną skórzaną kurtke i myślę ze dla mnie to wystarczy :((((((
    Niestety bo z checia bym go kupila

    OdpowiedzUsuń
  45. The color of the trench look great on you!

    Have a lovely weekend!

    xo thefashionguitar

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne buciki i spodenki bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  47. love it!


    oppositelipstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. to nie wiem po co prostujesz te włosy, bo jak je teraz zobaczyłam to stwierdzam, że w prostych Ci dużo gorzej niż w tych :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Daisy, wyglądasz olśniewająco! Ten trencz jest cudny! Ile za niego dałaś? :)
    Wydaje mi się, że wraz z przyjściem wiosny masz coraz lepsze zestawy, oczywiście nie mówię, że tamte były złe, ale te są naprawdę świetne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. pies genialny:D

    OdpowiedzUsuń
  51. No proszę, cóż Cię sprowadziło do Lubonia?;) Dziwnie mi się patrzy na blok, w którym mieszkam na Twoich zdjęciach;)
    cudne spodenki;)

    http://mypointmystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ty chyba we wszystkim wyglądasz świetnie :) Bardzo mi się podoba: trenczyk, reszta, no i oczywiście twój piesio :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Trencz ma bardzo ładny kolor, a spodenki są naprawdę urocze. :)
    Co do prostowania włosów, ja moich nie prostuję od stycznia, bo robiłam to przez 3 lata i moje włosy wyglądały po prostu jak siano. Teraz używam dużo odżywek i masek, więc widzę ogromną poprawę. :) Być może jeszcze kiedyś wrócę do prostowania.

    OdpowiedzUsuń
  54. Stać Cie na lepszy trencz, bo nie jest jakis mega super.

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękny Plaszczyk. I ten kolor *.*
    Tak nawiasem, jaka jest średnica tego zegarka? Chodzi mi konkretnie o wymiary jego wg tarczy. Bo zastanawiam się nad zakupem podobnego a nie moge zdecydować jaka wielkość. ten tu wygląda super, dlatego pytam ;) byłabym bardzo wdzięczna za podanie ^^

    OdpowiedzUsuń
  56. Trenczem bym tego nie nazwała, płaszczykiem może, ale trencz kojarzy mi się bardziej z Humpreyem Bogartem. Chociaż może jak ktoś się uprze, ale nie czepiajmy się szczegółow. Te spodenki czy co to jest mogą być ewentualnie przy rozpiętym płaszczu i od przodu. Od tyłu i przy zapiętym wyglądasz jak ekshibicjonista(tka). Zdecydowanie za krótkie, na pewno nie jest to eleganckie i pomimo Twoich pięknych, zgrabnych nóg wygląda naprawdę słabo. Nawet gdybym miała Twoje nogi, to o tej porze roku bym w czymś takim nie wyszła na ulicę. Góra ładna, dół bez komentarza. Iggy

    OdpowiedzUsuń
  57. Rewelacja
    Zapraszam do mnie
    http://www.kachaziele.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  58. Iggy: rzeczywiście nie skomentowałaś dołu :D:D:D:D
    Daisy, wygladasz slicznie, mnie długosc spodenek nie przeszkadza :))

    OdpowiedzUsuń
  59. hahaha te komentarze anonimowe mnie po prostu rozwalają :D
    Zestaw jest świetny i ubóstwiam twoją figurę <3

    OdpowiedzUsuń
  60. love this trench coat...i agree, it's a must-have in every women's closet!

    OdpowiedzUsuń
  61. Fuxia: nie do ciebie;) ale zgadzam się z tobą;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Jak zawsze świetnie. Twoje buty są piękne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. bardzo podobają mi się szorty, mają świetne wykończenie:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Moim zdaniem ślicznie Ci w Towich naturalnych włosach. A jeżeli chodzi o strój, to wszystko świetne, zwłaszcza apaszka i wisior. Jedynie buty mi się nie podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Całkowicie zgadzam się z Iggy. Góra wygląda jakbyś miała wyjść na dwór na deszcz lub śnieg, a dół jakbyś na plażę szła... Albo jakbyś była szalonym ekshibicjonistą ;) dół tych spodenek wygląda jak koronkowa bielizna wystająca spod tego płaszczyka.. Daisy, wychodziłaś w pośpiechu z domu i spodni zapomniałaś założyć? ;) nie obrażaj się, nie piszę tego z zazdrości co zaraz będzie mi wypomniane, po prostu widzę i oceniam.

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonymous 12:26: nie lubię takich stereotypowych ograniczonych podejść do mody, trencz + dżinsy i nic więcej - nie, ja sto razy lepiej czułam się będąc właśnie tak ubrana i tak zamierzam chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  67. You look very chic!
    http://www.pelininstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Też uważam, że ten trencz jest marnej jakości, przynajmniej tak się prezentuje.. Lepiej by ci było w zimnym beżu lub szarości, ten kolor jest dziwny.

    OdpowiedzUsuń
  69. super styl super strona i wgl. :) zapraszam do mnie :) ;* dodaje do "follow" bo warto :)

    OdpowiedzUsuń
  70. uuu jak się gryzzzzą ;D
    Daisy podziwiam Cię i zauważam postępy :) Masz rację, wkońcy gdybyś miała podejście do mody takie jak NIEKTÓRE panie to nie prowadziłabyś tego bloga! tylko byłabyś zwykła szarą myszą, jak one z resztą ;D dobrze jest, kolor jest fajny taki ciepły ;) zastanawiam się czy go nie kupić, ale przy mojej figurze lepiej przymierzyć :):) a szorty sexy i wcale nie wyglądasz jak ekshibicjonistka ;D jaaaakie skojarzenia Wy tu macie Drogie Panie! Fuuuuuuuuuu ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Nogi masz boskie, straszliwie zazdroszczę!
    Co do stroju - szorty i obcasy to wg mnie połączenie dobre na wybieg, na ulicy wygląda dziwnie (tym bardziej, że masz takie długie nogi... kto jak kto, ale Ty nie potrzebujesz ich jeszcze wydłużać), ale być może się nie znam...
    Dziewczyny - każdy chodzi w tym, co lubi i dzięki temu świat jest różnorodny :)
    Daisy lubi szorty, inni mini, jeszcze inni uważają, że trencz + jeansy to jedyne słuszne połączenie i jest pięknie!

    P.S. Daisy masz bardzo ładne włosy! Ja na Twoim miejscu chyba nie prostowałabym ich!

    OdpowiedzUsuń
  72. delikatnie, kobieco, slicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  73. those shoes are so fabulous! you look beautiful as always!
    xo
    http://www.annawithlove.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Amazing outfit, I love the shorts! :)

    OdpowiedzUsuń
  75. bardzo mi sie podoba wszystko, ale trencz nie pasuje do tej dlugosci spodenek poprostu- i nie obrazaj sie daisy albo wylacz calkowiecie opcje komentarzy-chyba ze lubisz byc tylko chwalona.

    OdpowiedzUsuń
  76. Zapomnialam zapytac, jak sprawa z falszywym kontem??

    OdpowiedzUsuń
  77. Fajny zestaw ;)
    Płaszczyk b. ładny

    OdpowiedzUsuń
  78. śliczne buciki, bardzo dobrze Ci w takiej kolorystyce:) świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  79. hnmm... trencz, to płaszcz dwurzędowy. dziękuję, dobranoc.
    naster

    OdpowiedzUsuń
  80. Jak zwykle wyglądasz pięknie. Kocham twoje ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Gorgeous! Love that trench coat and scarf! You have great style. I'm now following your blog!

    OdpowiedzUsuń
  82. wyglądasz ślicznie. Makijaż cudowny i kolor płaszczyka idealnie podkreśla Twoją urodę. Spodenki też wydają mi się za krótkie, zwłaszcza ze jesteś wysoka. Pewne ludzie na ulicy się oglądali bo w życiu nie widzieli taaakich długaśnych nóg ;) Ja nie miałabym odwagi wyjść w takich króciutkich szortach do jasnych rajstop, może z ciemnymi wyglądałoby to fajniej? Te buty wyglądają cudnie z przodu :)
    http://shunrei.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  83. Świetny trencz:)
    ja swój posiadam już 5lat i nadal jest w świetnym stanie:)

    włosy rewelacja:D

    OdpowiedzUsuń
  84. O wiele korzystniej wyglądasz w kręconych włosach!:))

    OdpowiedzUsuń
  85. love your shorts!
    cute dog!






    LA

    OdpowiedzUsuń
  86. podoba mi się plaszczyk, wygladasz bardzo ładnie :)

    pozdrawiam!
    http://mybabymydarlig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. daisy ostatnio pełno melisek butów plastikowych z serduszkiem co o nich sądzisz??

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonymous 18:17: raczej gumowych ;) te gumowe średnio mi się podobają, natomiast jestem zachwycona tymi z dodatkiem kauczuku z deezee.pl - wspaniałe wzory i kolory, sama bym je nabyła, gdyby nie moje obawy o rozmiar :P

    OdpowiedzUsuń
  89. świetny blog, fajne zdjęcia
    zapraszam również do obserwacji mojego :)
    paniaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Hi! nice blog!!
    Would you like to follow each other?? I always follow back = )

    I love to have new blogger friends and feedback!

    kisses from La Mode En Rose = )

    OdpowiedzUsuń
  91. jezeli moge wyrazic swoje zdanie na temat wspomnianych melissek - w zyciu nie widzialam bardziej bezczelnej podróbki czegokolwiek, te buty ktorych teraz masa na allegro maja identyczne wzornictwo jak oryginały..jestem w szoku ze nikt sie tym nie zainteresuje, przeciez to jawna kradzież wzoru..najgorsze jest to ze chetnych na te buty jest mase, tylko co tu komu udowadniac?? jezeli kogos nie stac na oryginały to po co udawac ze ma sie cos czym to to tak naprawde nie jest..juz chyba lepiej kupic zwykły but..ciekawa jestem czy sie ktos ze mna zgodzi..Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. Ja nie lubię trenczy wręcz mam do nich awersję. Bardzo podoba mi się przód butów- oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń
  93. sliczny plaszczyk :) tez mam taki :*

    OdpowiedzUsuń
  94. you look so pretty!! Are those heels from the recent collection? I LOVE THEM!! need to have it haha.

    OdpowiedzUsuń