Chiffon wedges

29.7.11

Gdzie się podziało mocne słońce i bezchmurne niebo? Zamiast tego mamy szarą jesień. Wyjazd nad nasze morze, czy w inne miejsce jest nierealny. Chyba, że ktoś lubi deszczową aurę :) Dzisiaj prezentuję Wam spódniczkę w wersji różowej i w dobrym rozmiarze ;) Do tego szyfonowa koszula i koturny.

READ IN ENGLISH















spódniczka (skirt) - Zara
koturny (wedges) - DeeZee
koszula (shirt) - New Look
torebka (bag) - River Island
okulary - Ray-Ban RB3362 (okulary.szkła.com)
bransoletka (bracelet), pierścionek (ring) - Parfois


You Might Also Like

86 komentarze

  1. śliczny krój spódniczki i kolor również,chociaż zielona bardziej mi się podoba:)
    Ale ładnemu we wszystkim ładnie:)

    jeżeli masz ochotę to u mnie na blogu do wygrania jest bon 100 zł na zakupy do FashionFreak;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet ciekawie to wyszło, ale ta koszula mi się nie podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta koszula zawsze bede sie zachwycac! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw piękny! gdyby nie te buty, przez nie wszystko stało się ciężkie :( pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. i spódnica, i koszula, i okulary przegenialne!

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba jesteś jedyna dziewczyną, na której podobają mi się te koturny :)

    a ogólnie baardzo letni i uroczy zestaw

    OdpowiedzUsuń
  7. slonce jest na Twoich zdjeciach;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula mi się nie podoba.. za to spódnica i koturny genialne ! ; *

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te buty! Chociaż DeeZee ma też fajne sandały na słupku, wiązane, właśnie w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz w tej ślicznej spódniczce :) buty i torebka równie piękne..

    OdpowiedzUsuń
  11. czaddd ale twoje stylizacje zawsze mi sie podobaja... np fashionelka pseudo fanatyczka mody lansuje sie na markach a bloga ma w nosie...
    czaddd ale twoje stylizacje zawsze mi sie podobaja... np fashionelka pseudo fanatyczka mody lansuje sie na markach a bloga ma w nosie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw! Wszystko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful outfit!
    Love that skirt and those beautiful wedges!

    ♥ Gina Michele
    CrochetClouds.com

    OdpowiedzUsuń
  14. buty out, bo zepsuły tą piękna stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  15. koszula w połączeniu z spódniczką wygląda wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. spódniczka jest urocza, a zestawienie jej z tą koszulą to strzał w 10 ! :) pięknie jak zwykle ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super feminine and pretty, love the silhouette of that skirt!

    Cess O. <3 The Outfit Diaries

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna koszula. Zazdroszczę. Bardzo fajny outfit. Chociaż troche przypomina, że jest lato.

    (rozowa-szminka.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódniczka i bransoletki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam motylki na Twojej koszuli <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zawsze pięknie i kobieco, kocham ta spódnicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie Ci w tych spódniczkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietny letni, kolorowy set:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Już Ci kiedyś pisałam, że koszula jest cudowna :) spódnica też mi się podoba, jednak buty tu nie do końca pasują ;>

    http://shotmeoutthesky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Cute skirt!

    http://fashionbyt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. beautiful! love wedges, bag,skirt!! xxx

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowna spódniczka <3 Za ile ją kupiłaś ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna koszula : ) .
    Kocham te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  30. och i ach, przepieknie! i koszula i spódnica i koturny! :)wszystko mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna spódniczka i koszula, bardzo mi się podobają takie kobiece zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta spódniczka wygląda już o wiele lepiej :-) Fajnie wszystko do siebie pasuje .

    OdpowiedzUsuń
  33. mam bardzo podobną spódniczkę tyle,że czerwoną... różowa jest śliczna ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. kapitalnie wyglądasz w tej spódniczce :)

    OdpowiedzUsuń
  35. góra jest śliczna natomiast butki trochę jak bandaże - nogi wyglądają za ciężko

    pozdrawiam,
    myonlyspotlight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Najbardziej podoba mi się spódniczka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. stylizacja jak zwykle super:)ladny fason koszuli.
    Mam pytanie odnośnie zniżki w sklepie szkła.com jak z niej skorzystać?

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  38. Ola: wybierasz produkt, klikasz Kupuję, wchodzisz w Zobacz koszyk (lewy górny róg) i tam jest punkt 2 kod rabatowy i wpisujesz "daisyline" :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuje za informację :) właśnie kupiłam okularki. Miłego weekendu

    Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Daisy może nie na temat ale jaki rozmiar miałaś marynarki z mosquito bo mam podobne gabaryty i chciałam takową :) p.s. koszula super!

    OdpowiedzUsuń
  41. koturny mnie nie przekonują, ale spódniczka jest cudem!

    OdpowiedzUsuń
  42. Spódniczka jest piękna! Ciekawie skrojona ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. przypominasz mi troche Marinę Łuczenko ;)
    ciekawy blog i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  44. piękna ta spódniczka, właśnie bardzo ładnie leży :)

    pozdrawiam :)

    www.annabartosik.blogspot.com
    www.annabartosik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. I'm in love with this outfit !! Great shirt/skirt combination !!
    Kisses
    Lamia
    http://ginger-chocolateandhoney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo ładnie:) spódniczka ma super kolor i fajnie ożywia caly zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  47. koszula cudowna:)
    widze ze wiele serca wkładasz w prowadzenie bloga:) wszystko jest takie dopieszczone że az miło obserwowac:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. w koszuli jestem zakochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Czy mi się wydaje czy masz 3 takie same spódnice? jeśli chodzi o fason, tylko w innych kolorach... zupełnie bez sensu moim zdaniem. A srtój niestety bez szału, nie podoba mi się wzór na tej koszulce, taki dziecinny.

    OdpowiedzUsuń
  50. w takich kolorowych zestawach wygladasz MOIM zdaniem najlepiej ;p i mi takie najbardziej sie podobaja... super!

    OdpowiedzUsuń
  51. Koszula jest przepiękna! Idealny wzór, delikatny i kobiecy. Całość trafia w mój gust i jestem zachwycona:) !!

    OdpowiedzUsuń
  52. SPÓDNICZKA JEST BOMBOWA

    WOGÓLE CAŁA STYLIZACJA JEST SUPER


    ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  53. nawet nie strasz taka pogoda w PL, ja obecnie jestem w GR i juz sie boje powrotu do naszych polskich warunkow :-/ pozdrawiam A. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Mam tą spódniczkę z Zary jest piękna i wygodna, ideał :) I plus za RB ;) Pozdrawiam

    http://aavinashi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Wyglądasz uroczo i bardzo kobieco.

    OdpowiedzUsuń
  56. fantastyczna spodnica i te motylki :)))

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny letni zestaw!całkiem ,jak mój styl;),pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. O! Spódniczka... koszula jest po prostu fantastyczna...

    OdpowiedzUsuń
  59. hej, jak wyglądają koszty przesyłki na stronie mosquito.pl? czy przy zakupie np. 3 rzeczy są jakieś zniżki?

    OdpowiedzUsuń
  60. Buty same w sobie bardzo mi się podobają - niestety, nie jest to fason przyjazny nogom, skracają nawet te najdłuższe... :( Plus dla spódniczki, świetny fason i kolor. W połączeniu z tą koszulą bardzo ciekawy zestaw.

    Powiedz, czy ubrania z River Island kupujesz tylko w Poznaniu, bądź innych polskich miastach? Mnie dobija fakt, że nie wysyłają do Polski, szczególnie kiedy patrzę na nadchodzącą jesienną kolekcję :) Pozdrawiam - Dominika.

    OdpowiedzUsuń
  61. Bosko wyglądasz.
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonymous 12:36: nie wiem, musisz ich się zapytać

    Anonymous 17:45: do tej pory zawsze kupowałam w RI u siebie w Poznaniu, tylko tą torebkę zamawiałam z Asos

    OdpowiedzUsuń
  63. nominowałam Cię do ‘One lovely blog award’. Dokładne informacje na blogu www.mialook.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. a czy płaciłaś za przesyłkę jak zamawiałaś marynarki?

    OdpowiedzUsuń
  65. bluzka świetnie współgra ze spódnicą, piękny zestaw:)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  66. te buty wygladają jak skarpety

    OdpowiedzUsuń
  67. wspaniały look, zakochałam się w spódniczce! :)

    OdpowiedzUsuń
  68. masz przesliczna spodniczke ;))

    OdpowiedzUsuń
  69. There is something about your dress that isn't common, the color is really flashy and powerful, it's beautiful Ooooo
    :)

    OdpowiedzUsuń
  70. great outfit! I always love your style <3

    http://diornedwin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. koszulę taką ma i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  72. lovely shirt!!! I like your style

    OdpowiedzUsuń
  73. spódniczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń