Biel, czerń i dżins

20.10.11

Hej! Na punkcie każdej z tych rzeczy, którą mam na sobie jestem totalnie zakręcona. Biała marynarka, dżinsowa koszula, czarne spodnie, kopertówka i te buty to moje top 5! ;) Nie wiem, jak do tej pory obyłam się bez tych butów. Idealna wysokość obcasa, super dopasowanie i wygoda - jakby to powiedziała Agnieszka Ch. - 3 razy tak! Ja uciekam do mojej I., która miksuje najlepsze drinki a jej mąż podaje najpyszniejszą kawę :D Miłego wieczoru!

P.s. wpis z urodzin będzie w weekend ;*

READ IN ENGLISH























buty (shoes) - Bata
zegarek (watch) - Casio
kopertówka (clutch) - Asos
koszula (shirt) - Stradivarius
marynarka (jacket), spodnie (pants) - Zara


You Might Also Like

93 komentarze

  1. zajebiście!!!! wszystko mi sie podoba, od stop do glow!!

    OdpowiedzUsuń
  2. buty zupelnie mi sie nie podobaja, wole zgrabniejsze obcasy a te wygladaja jakos tak starodawnie. jedynie co mi sie w tym zestawie podoba to Twoje wlosy i koszula. kopertowka tez nieco za duza.pozdrwiam milego wieczorku ;)ivette

    OdpowiedzUsuń
  3. ubierasz się coraz gorzej ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. jezu aleś ty piękna i te włosy :D:))
    rewela:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kopertówka i marynarka są rewelacyjne, więc nie dziwię się, że na ich punkcie jesteś "totalnie zakręcona" ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne te buty, świetny outfit.

    OdpowiedzUsuń
  7. baardzo fajnie wyglądasz Paulinko, znów przełamałaś wg mnie konwencje i pokazałaś, że potrafisz i nie boisz się eksperymentować oraz kupować oryginalnych ciuchów, które nie wszystkim się podobają i niekoniecznie należą do tych 'z manekinów' w h&m czy gdzieś tam jeszcze:)Ty nie kupujesz czegoś bo gdzieś to widziałaś czy bo ktoś takie coś ma, to inne kobiety starają się naśladować Ciebie i to jest fajne bo sprawia, że jesteś inspiracją:)Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Znakomita marynarka (ile kosztowała?) i buty! Jestem jak najbardziej na PLUS!

    OdpowiedzUsuń
  9. Połączenie białej marynarki z jeansową koszulą jest niezwykle oryginalne :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy zestaw:) Najbardziej podoba mi się marynarka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne połączenie jeansowej koszuli z marynarką - robi wrażenie! ;)
    i jakie Ty już masz dłuuuugie włosy - wow :>

    OdpowiedzUsuń
  12. masz za duzą stopę do takich butów , przeokropnie to wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ślicznie wyglądasz ;)
    Zapraszam na: http://mojmalyswiatmody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ten zestaw :) Szczególnie koszula! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)


    http://jedwabnastronazycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie wyglądasz! podoba mi się ten błękit koszuli i biel marynarki :) jednak jakoś troszkę gryzie mi się dżins z dzianiną... Spodnie i buty za to są świetne! pozdrawiam ciepło! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś bardzooooo piękna ! <33
    Bosko wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjny zestaw :) muszę przyznać, że zrobiłaś mi chrapkę na dżinsową koszulę, która wygląda w tym zestawie przepięknie :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo klasyczne buty, będą Ci służyć przez lata :) bardzo podoba mi się koszula. Dodałabym jedynie jakiś ciekawy pasek :)
    Ja swoją dżinsową koszulę dostałam od mamy - wyobraź sobie, że moja chodziła w niej 20 lat temu :P i wygląda identycznie jak te w sklepach teraz.

    OdpowiedzUsuń
  19. proszę zdjęcia bardziej kobiece :P ja jestem 3 razy tak na sukienki i spódnice w twoim wydaniu :P
    śliczne włosy aż błyszczą zdrowiem ;) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak na moje to ten żakiet nie pasuje do tej koszuli. Jest elegancki a ona bardziej luzna taka na codzień ale to tylko moje zdanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Daisy wyglądasz świetnie, te butki są idealne, a Twoje włosy...ech marzenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nareszcie porządne, eleganckie skórzane buty ! Naprawdę gratuluje udanego zakupu :) Już trochę miałam dosyć tych wszystkich sztucznych bazarowych butów jakie lansuje większość blogerek.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja ze smakiem! Mam pytanie: zegarek Casio kupiłaś w sklepie firmowym czy przez internet?

    OdpowiedzUsuń
  24. wygladasz przepięknie i rzeczywiecie - na zdjeciach widać, ze te rzeczy są "Twoje", że dobrze się w niech czują i że idealnie Ci pasują ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wreszcie! Piękne stylowe buty. Strasznie nie podobają mi się te oklepane koturny, które są teraz wszechobecne i pojawiają się prawie u każdej blogerki, istne kopyta... Tymi natomiast jestem zachwycona, pięknie w nich prezentują się nogi, zwłaszcza tak zgrabne jak Twoje. Wydaje mi się, że to właśnie takie obuwie idealnie pasuje do młodej, aktywnej i stylowej kobiety;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. fantastyczny zestaw
    - prezentujesz się w nim fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam takie spodnie, ale granatowe. Czarne mam z H&M. Świetne są!

    Ale na buty trzy razy nie... Okropne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Spodnie, koszula i marynarka - zachwycające!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Buty piękne! Czy to nowa kolekcja - jeszcze dostępna w Bacie?! No i jaka cena.
    Pozdrawiam, Kejti

    OdpowiedzUsuń
  30. buty jak dla starej baby i nie podoba mi sie polaczenie koszuli z marynarka

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podobają mi się Twoje buty! Ogólnie super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bosko! szyk, styl i klasa w najlepszym wydaniu! Marzę o takiej białej marynarce.. ale nie mogę nigdzie znaleźć takiej, która by mi pasowała :( żałuję, że nie dobrałaś jakiejś ekstra biżuteri do tego np. dużych kolczyków czy pięknego wisiora (wierzę że masz ich duuużo ;) ogółem 9/10! czy marynarka jest z satyny? ciężko ocenić na tych zdjęciach, ale foty bardzo udane, jak zwykle zresztą. pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. co sadzisz o polaczeniu jeansowych spodni i jeansowej koszuli w innych odcieniach?

    OdpowiedzUsuń
  34. Zajebiście :). Po raz pierwszy od dość dawna wszystko mi się bardzo podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  35. Buty jednak mi się nie podobają, reszta ok.

    OdpowiedzUsuń
  36. klasyka w najlepszym wydaniu :) ach jak ja bym chciała tak fantastycznie wyglądać w rurkach

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow. Ty wygladasz genialnie. Prezentujesz sie swietnie co tu duzo gadac. Buty mi sie nie podobaja alle reszta genialna a koszula polaczona z marynarka po prostu megaaaa . Zazdroszcze pogody. Szal. Zdjecia genialne. Slicznie wygladasz w wyprostowanych wlosach

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie gniewaj się wszystko wygląda super, ale te buty są straszne, moja babcia ma 75 lat i właśnie w identycznych chodzi :| ten obcas nie jest zbyt fajny, zwłaszcza dla tak smukłej dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  39. przyjemnie się ogląda tak udane zestawienie ciuchów :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mmmm faktycznie top 5 :) Ale u mnie pierwsze mniejsce otrzymują spodnie - mega!

    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam marynarki z Zary! Są idealnie skrojone i służą bardzo długo. A Twoja jest świetna, sama chętnie bym taką dorwała :) Btw- jeśli będziesz miała ochotę- zajrzyj- seriously.pl ;))

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne! Niezwykle udana stylizacja! Klasycznie, ale dzięki spodniom jednak trochę z pazurem. Uwielbiam!


    http://www.lsstore.pl/
    Wyglądaj pięknie, mieszkaj pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  43. Koszula i marynarka? Nie! Meskie buty - nie!
    Nie wyszlo Ci kolejny raz...

    OdpowiedzUsuń
  44. świetna zestaw! bardzo mi się podoba ;) taki zwyczajny, ale wspaniały!
    a ta marynarka z tej kolekcji? ;>

    OdpowiedzUsuń
  45. Zestaw fajny :) Ale buty totalnie mi się nie podobają.. Widziała bym tutaj zdecydowanie inne bootki.

    OdpowiedzUsuń
  46. przecudownie! luzno a zarazem elegancko, buty idealne, ile kosztowaly ?

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna stylizacja:) Wszystko mi się bardzo podoba;) Mam taką samą koszulę:) Możesz zdradzić cenę marynarki?

    OdpowiedzUsuń
  48. o nie! jestem zakochana bezgranicznie w tych butach! chcę takie<3

    piękna:*

    OdpowiedzUsuń
  49. Klasyczna elegancja świetnie wyglądasz Daisy :)

    OdpowiedzUsuń
  50. ślicznie, buty fajne i wreszcie nie takie wysokie :D ooo i włosy wyprostowane

    OdpowiedzUsuń
  51. zestaw idealnie trafiający w mój gust! :D sztylbety idealne :)

    www.kwasnazelka.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonymous 18:29: też bym dodała, ale nie miałam :P takie koszule były i chyba zawsze będą modne i będzie je można wyjąć z szafy po wielu latach :)

    Anna 18:58: dostałam w prezencie

    Kejti: tak, 299,-

    Anonymous 19:46: z satyny? never :P

    Anonymous 19:50: jestem na tak :)

    Anonymous 20:14: to mogę pogratulować babci gustu :)

    Anonymous 21:27: kupiłam ją ok pół roku temu

    Anonymous 22:11: buty 299,-

    MissFugglly: marynarka 249,-

    OdpowiedzUsuń
  53. a spodnie w jakeij cenie ?

    OdpowiedzUsuń
  54. zabiłaś mnie tym zestawem! klasa kobieto klasa!

    OdpowiedzUsuń
  55. Nothing like basics to look perfectly put together!

    Cess O. <3 The Outfit Diaries

    OdpowiedzUsuń
  56. Strasznie mi się ten zestaw podoba :) wyglądasz niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwielbiam Twoje stylizacje, nie każde ale w większości przypadków supcio:D Nie dało by się częściej ich wstawiać na bloga np co drugi dzień?? Ania

    OdpowiedzUsuń
  58. Fantastic look!
    Pipa

    OdpowiedzUsuń
  59. Jej ludzie co wy piszecie! Byłam w szoku czytając nieprzychylne komentarze do tej stylizacji!!!

    wyglądasz super z klasą! Moim zadaniem rewelacyjny zestaw!

    Mam bardzo podobne spodnie ale z H&M :P gdzie 2 lata temu kupione;) a tej kopertówki mega Ci zazdroszczę!!!

    Pozdrawiam:**

    zapraszam na blog z inspiracjami:)

    http://fashion-inspiration-m-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Promieniejesz!! Dziś wszystko mi się bardzo podoba, cały zestaw!:)
    PS. Jedyne co bym dodała to jakiś wisior na szyję:P
    Pozdrawiam gorąco
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  61. planujesz może jakąś wyprzedaż? byłabym baaardzoo zainteresowana pudrową bluzeczką w gwiazdki ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Rewelacyjny zestaw!

    www.annlovesh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonymous 13:20: tej bluzki nie planuję sprzedawać ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. wreszcie więcej elegancji, plusik ode mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo fajna stylizacja !
    Ta marynarka z tymi spodniami wygląda rewelacyjnie !!
    http://2bigcitylifes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetne, porządne, skórzane buty - wcześniej krytykowałam te bazarówki z DeeZee, ale te są rewelacyjne, aż sama mam ochotę na takie :P Albo trochę przytyłaś, albo te spodnie z połyskiem i włożone w buty Cię pogrubiają - nie mówię tego złośliwie, bo przy Twojej figurze to nie razi, ale wyglądasz tak jakoś pełniej. W moim przypadku spodnie na pewno musiałyby być trochę bardziej matowe albo z dłuższymi nogawkami wyciągniętymi na buty... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. A, dodam że pierwszy raz mam ochotę ubrać się tak jak Ty od stóp do głów! Chyba przy najbliższej mojej wizycie w Polsce sprawię sobie te sztyblety ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. fajnie to ze sobą połączyłaś, nie widziałam u Ciebie takich butów, duża zmiana na lepsze, czekam na kolejny post, pozdrawiam, Beata

    OdpowiedzUsuń
  69. świetnie wyglądasz
    biała katana miodzio ;)

    zapraszam do mnie
    http://theshortblackdress.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  70. czytając tytuł posta omyslałam, że to bedzie jakiś zwyczajny zestaw z dżinsami, białym topem i czarną marynarką w roli głównej, a tu wszystko totalnie wymiksowane! super zestaw! buty przepiękne, nie widziałam ich jeszcze w Bacie, a prezentuja sie fenomenalnie, podobne widziałam tez w H&M

    H.

    OdpowiedzUsuń
  71. Wreszcie zestaw, który mnie zachwycił. Pierwszy od długiego czasu. od razu widać, że 'robotę' robią porządne buty, a nie darmówki z DeeZee. Świetna, męska nonszalancja przyprawiona kobiecością. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  72. Buty fajne, ale zdecydowanie bardziej podobają mi się bez obcasa ;) Choć tu również takie by nie pasowały ;) Koszula świetna ! Bardzo bardzo tak :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetny zestaw, wszystko idealnie dobrane:) w końcu:P

    OdpowiedzUsuń
  74. śliczny zestaw, wyglądasz w nim przepięknie:) powiedz proszę jaki masz rozmiar tej koszuli??
    m

    OdpowiedzUsuń
  75. wszystko super ale bez paska ta wciagnieta koszula to jakas klapa!

    OdpowiedzUsuń
  76. No cóż każdy potrafi kopiować. Paulina również nie wykazała się kreatywnością. Skopiowała strój bloggerki:
    http://connectingto-fashion-server.blogspot.com/2011/10/outfit-relieved.html

    żal

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonymous 20:45: może najpierw zobacz na jej datę kiedy dodała ten post a później na datę mojego postu i się nie ośmieszaj

    OdpowiedzUsuń
  78. Wyj*bana w kosmos stylizacja!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  79. Ślicznie :)
    Napisz proszę ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  80. Tak myślałam że Ci się posypie krytyka za buty. Ja uważam że łamanie schematów jest fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. rzeczywiscie ubiór podobny do tamtej blogerki ale moze to przypadek:) buty nie dla kazdej nastolaty ale przynajniej wygladaja inaczej niz te oklepane platformy albo koturny

    OdpowiedzUsuń
  82. Na pierwszym zdjęciu wyglądasz jak Andy ze Style Scrapbook :p

    OdpowiedzUsuń
  83. czy te buty są ocieplane?

    OdpowiedzUsuń
  84. Super outfit. Bardzo mi się podoba takie połączenie ;) Świetnie wyglądasz. Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Ta sceneria bardzo pasuje do tego look'u.Podrasowałabym troszke zdjecia i w ogole byloby juz swietnie;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń