No wind please

6.12.11

Od kiedy w moim posiadaniu są kalosze nie miałam zbyt wielu okazji do ich założenia. Jesień była wyjątkowo ładna i bez deszczu. Ostatnio jednak padało, więc postanowiłam wykorzystać okazję i do kaloszy założyłam krótkie szorty. Mimo, że zestawienie to nie należy do najcieplejszych, to bardzo mi się podoba. Stwierdziłam, że jak nie teraz, to kiedy? ;) Na zdjęcia w ten dzień się jednak nie zdecydowałam (wiatr+deszcz=masakra!), ale dzisiaj udało mi się dla Was "ustrzelić" ten zestaw ;) (w odpowiedzi na pytanie, które na pewno padnie: tak, mam na sobie rajstopy ;P) Dziękuję Wam za pomoc na moim FB w wyborze koloru tej narzutki, zmieniałam zdanie codziennie, ale ostatecznie padło na czerń, której bardziej potrzebuje moja szafa. Mam dla Was przygotowany mikołajkowy konkurs z super nagrodą, który pojawi się wieczorem na blogu!

READ IN ENGLISH













zegarek - Casio
tunika (tunic) - Bershka
pierścionek (ring) - Aldo
bransoletka - Florentines
marynarka (jacket) - Vero Moda
płaszcz (coat), szorty (shorts) - Romwe
kalosze (wellies) - Hunter (Kaloszenosze)


You Might Also Like

53 komentarze

  1. Ładnie, ale aż mi zimno jak na Ciebie patrzę ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kalosze są boskie.
    Właśnie chcę kupić sobie takie czarne :))

    http://desperatewitch.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie to wygląda :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz w takiej fryzurze :) ja bym założyła czarne rajstopy i byłoby "perfect" :D
    oj tęsknie za takimi zestawami... a kiedy pokażesz jakieś spódniczki?? Mam ich pełno (przez Ciebie zresztą)i szukam pomysłu na jakieś fajne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie to wygląda, bluzka z tygrysem zawsze mi się u Ciebie podobała. Założyłabym jednak długie spodnie do zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Really cute outfit:) pass from my blog!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. "ojj nie wiem czy masz rajstopy, niejednolity kolor nóg itp.. " :D heh dobrze, że uprzedziłaś . wszelkie anonimy :)bardzo mi się podoba, przede wszystkie skórzane akcenty :D płaszcz jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz komicznie...

    OdpowiedzUsuń
  9. po co ci kalosze jak nie pada??!!

    OdpowiedzUsuń
  10. takie połączenie jest mega dobre! wyglądasz super! a anonim wyżej chyba nie czytał wpisu:P

    OdpowiedzUsuń
  11. a u mnie ciągle pada od wczoraj :/ kalosze przydałyby się:) zestaw ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. narzutka jest na prawdę świetna, a bluzka cuudowna! ♥

    www.littleberryblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnie zdjęcie, lewa ręka- czy ona jest z gumy? ;p tak śmiesznie wyszła. zestaw bardzo ładny, ta marynarka wyglądała zupełnie inaczej na zdjęciach na fb niż wygląda na Tobie. nie mówię że gorzej, po prostu zupełnie inaczej! ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Zegarek jest świetny i bardzo pasuje do Twojego stylu. Super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne spodenki i płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Chili and Chocolat: ahahaha a ja ostatnio częściej zakładam spodnie niż spódniczki :P muszę je przeprosić ;)

    Anonymous 15:20: chyba mam coś w sobie z węża :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny jest ten płaszczyk ;-))

    OdpowiedzUsuń
  19. So comfy yet chic, rocking those rain boots dear!

    Cess O. <3 The Outfit Diaries

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz fantastycznie ale do kaloszy mnie nie przekonasz ;-)
    Z

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś tak piękną kobietą, że oczu od Ciebie oderwać nie można!!! Pozdrawiam ciepło. Magdalena.

    OdpowiedzUsuń
  22. spodenki perfekt, ale kolor kaloszy jakiś taki mdły, szczególnie do tej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo mi się podoba. super te kalosze wyszły, nie spodziewałam się, że mogą tak fajnie wygladać ;) bardzo mi sie podoba!
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. nie wiem jak mozna w takich gumach po ulicy chodzic.. ale od polowy w gore wygladasz nienagannie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja ! Odmienna, ale to fajne, że kombinujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  26. you look so cute:) beautiful!

    Love,
    Nee
    ROSECANDLE11

    OdpowiedzUsuń
  27. za goło, ciemne, kryjące rajtki byłyby o niebo lepsze

    OdpowiedzUsuń
  28. rowniez uwazam ze za golo. te kalosze i plaszcz nie pasuja do tak rozneglizowanych nog. nie na ta pore roku a przede wszystkim pogode.

    OdpowiedzUsuń
  29. dawno kupowałas ta tunike?? Jaka cene??

    OdpowiedzUsuń
  30. choruje na huntery.. wybralas piekny kolor. zestawienie ciekawe i na pewno przykuwajace uwage! kalosze+szorty<3

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonymous 21:02: minimum rok temu, ceny już nie pamiętam

    OdpowiedzUsuń
  32. Powiesz mi jakie to rajstopy? Bo praktycznie nie widać, żebyś je miała,a u mnie rajstopy zawsze się świecą i widać, że je mam.
    Bardzo ładna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonymous 21:39: fiore, 15den, do najcieńszych nie należą, ale udało mi się wybrać dobry odcień i chyba stąd efekt braku rajstop ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. kolor kaloszy jest cudowny, bardzo rzadko taki widuję;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne kalosze i rewelacyjna marynarka!

    Zapraszam,
    www.mojemaleopowiesci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie:D Każda Twoja stylizacja jest zachwycajaca:D A mam do Ciebie pytanko, masz może jakieś propozycje co do stroju wigilijnego?? Co będziesz zakładała na siebie?? Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  37. Ania: nie myślałam jeszcze o tym, jeszcze jest czas :)

    OdpowiedzUsuń
  38. DOBRZE, ŻE WYBRAŁAŚ CZARNĄ NARZUTKĘ, PASUJE DO TWOJEJ KARNACJI, BARDZO ŁADNY ZESTAW, POZDRAWIAM, KAROLINA

    OdpowiedzUsuń
  39. Kompletnie nic do siebie nie pasuje, a najbardziej kalosze. Ale te biedne przyklaskujace zaraz wezma przyklad i takie mamy potem bezguscia na ulicach... Zyta

    OdpowiedzUsuń
  40. Daisy czy ta marynarka jest z nowej kolekcji Vero Mody? Kiedy ją zakupiłas? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Najbardziej lubię teksty w stylu "każda twoja stylizacja jest zachwycająca"... Jeśli to i parę innych stylizacji, które tu się pojawiały, jest "zachwycające", to osoby piszące takie zdania muszą ubierać się bez gustu całkowicie i nie mieć pojęcia o modzie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonymous 11:20: tak, jest z najnowszej kolekcji, kupowałam ją ok 2 tygodnie temu

    OdpowiedzUsuń
  43. No wiadomo:D w kaloszach, ale i tak mega stylowo:) cała Ty! Uwielbiam:*

    OdpowiedzUsuń
  44. Pokażesz nam coś jeszcze przed weekendem??

    OdpowiedzUsuń
  45. Daisy nie chodzi mi już nawet o ich grubość, ale o kolor. 15 den, rzeczywiście nie są cienkie, chodzi o sam efekt wizualny. Wszystko pozostałe pięknie się komponuje:)

    OdpowiedzUsuń
  46. pytanie: czemu nie zdecydowałaś się na czarne kryjące rajstopy np 40?? Nie wiem jaki sens miało założenie 15 den, równie dobrze mogłabyś iść bez.... grudzień jest i nawet nie chodzi o to ze może i było ciepło albo ze dojechałaś tam gdzie chciałaś samochodem... grudzień....

    OdpowiedzUsuń
  47. elegancko i z klasą, zarówno dzięki klasycznym kaloszom jak i tym dodatkom.

    Bardzo podoba mi się ta złota, prosta barnsoletka, to ona od tyłu ma zawiązaną kokardkę, to ze skóry, na ostatnim zdjęciu?

    Świetnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  48. jasne cienkie srajstuzy najlepsze!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Może jestem wieśniarą, może i nie jestem stylowa, ale nie mogę się do tych kaloszy przekonać. W ogóle kalosze mi się nie podobają. Są straszne, a w tym kolorze to już w ogóle. Do minimalnego zaakceptowania są dla mnie tylko jakieś czarne. Góra z kolei wyglada bardzo fajnie, chociaz brakuje czegos na szyi bądz jakichs kolczykow ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. WOW, you look lovely and so dishy wearing your sexy Rubber Wellingtons.
    Welly
    xx

    OdpowiedzUsuń
  51. OMG You've got your Wellingtons on and they're such a cute color,you look really good wearing them.
    Kisses
    Julie

    OdpowiedzUsuń
  52. Nice! Would you like to appear in my blog about fashion with wellies in Paris? Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  53. Super strój i kalosze, na spacer po łące, czy lesie, parku, możesz śmiało chodzić i deptać, wszystko, co napotkasz..

    OdpowiedzUsuń