Rewal dzień 1

5.7.10

Hej wszystkim :D Dzisiaj w nocy wróciłam z 3 dniowego pobytu nad naszym pięknym morzem. Jestem zachwycona, wypoczęta i opalona ;) Mam dla Was mnóstwo zdjęć. Wszystkich nie jestem w stanie wrzucić w jednym wpisie, także podzielę go na 3 części, każdy wpis z innego dnia ;)

Otwórz post w nowej karcie »










Dzięki tym zdjęciom będziecie mieć okazję poznać mnie od innej strony, jako osobę szaloną, cieszącą się z każdego dnia, kochającą życie i nieustannie śmiejącą się :P









Jestem bardzo zadowolona z wyjazdu. Nie spodziewałam się, że nad Bałtykiem może być tak pięknie. Gorący piasek, prażące słońce, cudowny klimat, przepiękna miejscowość i ukochana osoba u boku... to przepis na udane wakacje ;)









Zatrzymaliśmy się w pensjonacie Morska Perła, który bardzo polecam. Jest to nowo wybudowany dom, urządzony bardzo nowocześnie, położony w nowej cichej dzielnicy Rewala, bardzo blisko do plaży i kawałek spacerkiem do centrum.









Każdego dnia wieczorem wybieraliśmy się w małą podróż do innej niedaleko położonej miejscowości, aby wyjazd wykorzystać w 100% i zobaczyć jak najwięcej. W pierwszy wieczór wybraliśmy się do Niechorza. Tam zaszaleliśmy na automatach do gry :D









Miałam na sobie...
1. szorty (shorts) - h&m
bluzeczka (t-shirt) - DIY
2. bikini (swimwear) - h&m
3. buty (shoes) - Aldo
bluzeczka (t-shirt) - Bershka
spódniczka (skirt) - Pull&Bear

You Might Also Like

7 komentarze

  1. ojej świetnie, widać, że dobrze się tam bawisz :) kurcze..zaczyna mnie kusić polskie morze :P

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia :) ahh aż sie rozmarzyłam, juz nie moge sie doczekać naszego pobytu nad morzem...

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze że już przyjechaliście bo dziś nad morzem deszcz ;/ cieszę się, że spodobało Wam się nasze morze ;) ja spędzam każdą wolną chwilę właśnie nad Bałtykiem (dobrze że mam blisko ;))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. When I see these your photos I want go to sea adn relaxing all the time.You must have such a great time.Ach...

    You have amazing slim body!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow the beach looks like so much fun ;D
    and you also have a great beach-figure aswell!

    OdpowiedzUsuń