81

20.3.13

Hej! Ostatnie dni mijały mi w zastraszającym tempie. Szkoda, że z taką prędkością nie idzie do nas wiosna. Póki co, kwiaty możecie zobaczyć na moich spodniach ;) Do tego bluza z cyframi i lekki płaszcz. Aby całość nie była zbyt sportowa, bo wiem, że tego nie lubicie ;) to postawiłam na obcasy zamiast płaskich butów. Ostatnio chodzą za mną trampki na koturnie. Tak, wiem, jestem na czasie, to już dawno nie jest modne, ale nabrałam ochoty na wygodne obuwie na lekkim koturnie, takie do chodzenia na co dzień. Dajcie znać czy podobają Wam się te tutaj, które znalazłam na Zalando. Jestem ciekawa Waszej opinii. :) Mam nadzieję, że jest to moja ostatnia porcja zdjęć z tym białym stworem w tle. Oby, oby... bo mam już całą masę pomysłów na wiosenne sety i nie mogę się ich doczekać :)

READ IN ENGLISH



















pasek (belt) - Parfois
buty (shoes) - Nine West
bluzka (blouse) - Mosquito
spodnie (pants) - Pull&Bear %
okulary (sunglasses), płaszcz (jacket), torebka (bag) - Romwe


You Might Also Like

70 komentarze

  1. ile bym oddała za taką figurkę ;)
    świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz, piękne te spodnie kolory takie stonowane przyciemnione. Cudowna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Great bag and jeans!

    http://lartoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie i torebeczka :)

    brightlikesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mój styl, ale ładnemu we wszystkim ładnie :) a trampki na koturnie? Jestem na nie! Są strasznie kiczowate.

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW BOMBA!!! Idealny codzienny look ;) UWIELBIAM!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uśmiech na twarzy, kwiaty na spodniach. Miejmy nadzieje, że przyciągnął szybciej wiosnę. Wygodnie ale i dziewczęco. Podoba mi się!:)


    http://secondhandagain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw bardzo dobry, natomiast co do butów - ja kocham trampki i dla mnie te buty na obcasie czy koturnie to wielkie nieporozumienie. Jeszcze przełknęłabym gdyby nie były kiczowate , te z linka niestety przez ta gwiazdke takie są.

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz ślicznie!
    i pomimo tego co piszesz, butki są ładne!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę mięć tą bluzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy wiosenny motyw lub element jest na wagę złota! Mam już dość tej zimowej aury i zasypanych poznańskich chodników :(

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny secik:)
    widzialam ta bluzke w sklepie on-line i pamietam ze bardzo mi sie wtedy spodobala...nawet pomyslalam ze jakby bylo 80 zamiast 81 to mialabym swoj rocznik na bluzeczce haha:)
    fajnie wygladasz:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. każda z nas ma już dość tej zimy, jutro pierwszy dzień wiosny a pogoda pozostawia wiele do życzenia... :c lubimy Cię w każdym wcieleniu, zarówno w koszulkach i płaskich butach, jak i w kobiecych sukienkach i szpilkach :) a jeśli o te trampki na koturnie chodzi, to fajny pomysł, chociaż ja siebie nie widzę ;p ale w podobnej kolorystyce do tych pokazanych przez Ciebie, lecz trochę mniej 'słodkie': (..)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. to nie trampki! :P mnie się nie podobają. byłyby fajne, gdyby nie ta gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW.
    świetny outfit..

    byłoby mi miło jakbyś mnei zaobserwowała :)

    uwielbiam dodatki złote :) super spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. buty piękne, uwielbiam tą kolorystykę i będą pasować do wiosenny setow... kupuj z miłą chęcią będę Cię w nich oglądać.. sama bym sobie takie sprawiła:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz Daisy! Stylizacja też bardzo w moim guście :) Pozdrawiam

    P.S. Dzięki za porady dotyczące lustrzanek! Kupiłam aparat, który mi doradziłaś i jestem bardzo zadowolona :) <3

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Super, cieszę się, że pomogłam! :)

      Usuń
  18. A ja własnie o wiele bardziej wole Ciebie w takim sportowym wydaniu z odrobiną pazura :P juz kiedyś pisałam że ciemne kolory pasują do Twojej urody bardziej niż pastele. Tutaj wszystko mi się podoba.
    A co do trampków na koturnie to sama się nad nimi zastanawiam wiem ze mają wielu przeciwników ale mnie jakoś sie podobają tylko ze nie wiem gdzie ich szukać, bo z neta boje sie zamawaic a w sklepach nic ciekawego nie ma:/ te które pokazujesz tutaj są idealne tylko ta gwiazda mi sie nie podoba i cena:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trampki na koturnie można teraz znaleźć w wielu sklepach stacjonarnych, głównie w popularnych sieciówkach. No właśnie, mogłyby być bez tej gwiazdki :) Pozdrawiam!

      Usuń
  19. świetny set, który niewątpliwie wyróżnia się!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle zachwytów u mnie nie brak:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Set to zbyt dużo powiedziane... stylizacją też to ciężko nazwać. Ubrałaś się i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wolalabym jeszcze bardziej kobiecy zestaw zmieniajac na jakas inna bluzke, ale i tak jest slicznie!

    Butki fajne, ja bym kupowala :))

    Tak patrze na Twoja figurke.... dalej cwiczysz z Ewa Chodakowska? Pamietam jak o niej pisalas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie cieplej, będzie bardziej kobieco :)
      Nie, już od dawna z nią nie ćwiczę, znudziła mi się ;) Czekam na wiosnę, żeby zacząć biegać, póki co leniuchuję :)

      Usuń
  23. doczekałam się stylizacji z tymi spodniami i jeszcze raz żałuję, że nie kupiłam ch na wyprzedażach bo bardzo bardzo fajnie wyglądają, niby kwiaty, ale takie zgaszone, nie przesłodzone, super set!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wyglądasz! Też jestem z Poznania i ubolewam nad tym, że niektórzy maja słoneczko ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zestaw super, ale Twoj kolor wlosów strasznie Cię postarza. Zastanów się nas jakimś brązem, powiew świeżości dobrze Ci zrobi ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. swietnie.. ehhh figurke masz z moich marzen :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kup te trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Generalnie nie lubię trampek na koturnie, ale czarne, proste jestem w stanie przetrawić. Co innego te, które zamierzasz kupić. Kompletnie nie w moim guście, ale to Ty będziesz to nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Boskie okulary!! są jeszcze dostępne??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę doszukać się ich na stronie, więc raczej nie.

      Usuń
  30. witam, czy te butki z Nine West to aktualna kolekcja? W Krakowie ich nie ma a są idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie wyglądasz, świetna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się strasznie płacz , ile cię kosztował ?

    OdpowiedzUsuń
  33. jestem zachwycona tym zestawem <3

    OdpowiedzUsuń
  34. stylizacja bajka :) wszystko mi odpowiada :) wyglądasz mega świeżo!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. genialny płaszczyk! Zresztą cała stylizacja bardzo fajna! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. http://fitgirllivinginabikini.tumblr.com/post/45460206518 podobna do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mega ten zestaw ! :) zapraszam do mnie : http://percepcja1.blogspot.com/ E.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeśli chodzi o sneakersy na koturnie, dla mnie stylowe i nie wyglądające na tanie/tandetne są chyba tylko te od Isabel Marant - http://4.bp.blogspot.com/-y0Six9Ndvcc/T9IqugE3iQI/AAAAAAAAAEI/GwkzNPWdEG0/s1600/Isabel+Marant+Sneakers.png - piękne!

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajną masz bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Całość wygląda nieźle i przekonałaś mnie do spodni w kwiaty :) Do tej pory kojarzyły mi się z licealistkami ;) Jeśli chodzi o trampki na koturnie to nie jestem przekonana. Wydają mi się mino wszystko tandetne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. chociaż nie przepadam za spodniami w kwiaty to teraz widzę, że można z nimi stworzyć na prawdę ciekawą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  42. piekny plaszcz<3 !
    na pewno będziemy tu zaglądać częsciej !
    Zuza i Pati

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne spodnie! Sama na takie poluję, ale w pastelowych kolorach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. masz świetną figurę, więc każda rzecz leży na Tobie doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  45. rewelacyjnie wyglądasz :) sama pewnie bym nie pomyślała o połączeniu tych wszystkich rzeczy ze sobą, a wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jesteś śliczna i fajnie się ubierasz:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super Spodnie! Wyglądasz w nich rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ładny masz ten płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja chce taką figure ! ;( Nie moge się zmobilizować do ćwiczeń ;<

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetnie wyglądasz, zresztą jak zawsze, bo od dawna 'śledzimy' Twoje posty :)
    Piękne spodnie!
    Pozdrawiamy i życzymy wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Genialne zestawienie, bardzo w moim stylu, chętnie sama bym w taki zestaw wskoczyła ;)

    ps. Życzę Ci wiosennych, radosnych Świąt Wielkanocnych! Dużo odpoczynku i uśmiechu.

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne spodnie, w ogóle cała stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
  53. piękna stylizacja:) Masz śliczną twarz i figure. pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  54. spodnie sa boskie, swietnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  55. daisy kiedy kolejna stylizacja??

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne spodnie, strasznie mi się spodobały! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. podoba mi się zdecydowanie cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń